Monday, September 2, 2013

The Mortal Instuments:City of Bones.

Wrote By Aleen Afifi

Khamis lepas ajak member pergi tengok movie. Sebab saya ni sejak sejak dah beranak satu ni, memanjang tak ada masa, Kutex plak memang tak ade lah nak bawak p nonon movie. Last time tengok adalah cerita Transfomer, tu pon tengok dekat Tesco Kepong Village. Lama dah la maksudnya.

Overall, cerita ni best la. Tapi kepada sesiapa yang tak suka magic, atau tak suka cerita yang berunsurkan imaginasi tak payah la tengok ceita ni. Sebab cerita ni memang boleh tahan juga tak masuk akal. Tapi best la kan. Paling scary, masa anjing tu tetiba bertukar jadi syaitan tu. Fuhhhh takot la jugak masa tu.

Lepas tu, pasal hero yang namanya si Jace ni. Saya mula mula tengok dia ni, saya rasa macam saya pernah kenal seseorang yang pandangan mata serta muka macam dia. Bila diamati dalam dalam, baru lah saya teringat siapa yang saya kenal and alis mata sama macam si Jace ni. Tapi orang tuh dah lama saya buang jauh jauh dari hidup saya.

Kalau korang nak tengok movie tapi macam tak tahu nak tengok cerita apa. Ty movie ni. Gerenti korang suka. Pada saya, saya bagi 8 stars dari 10. 

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template