Monday, July 22, 2013

Serunding untuk raya.

Wrote By Aleen Afifi

Sesape duk KL mesti korang tahu serunding kat Jalan TAR tu harga dia mahal nak mati kan. Tapi kalau korang tak pernah mencari serunding ni nak buat stok kat umah kalau bulan bulan puasa malas nak masak. Nak makan dengan serunding sesaje. Memang korang takkan pernah tahu la harga market kat KL berapa.

Saya pernah try cari serunding kat jalan TAR tu dalam 3 4 tahun lepas la kan. Lupa dah saya. Harga dia bagi masa tu RM80 untuk 1kg serunding daging. Perrrggghhh untung bole buat pergi HongKong Disneyland tempah jet peribadi sendiri. Tak payah naik AirAsia. Hadoiii...

Sekarang saya dah tak duduk KL. Kalau saya nak makan serunding saya beli dengan makcik saya je sebab dia ni tetiap minggu balik Kelantan ambil stok.

Saya pun ambil stok dengan dia jugak kalau ada bebudak ofis nak beli.

Kalau sesape reader blog ni nak beli. Kalau ada lah. Boleh email saya alin.afifi@gmail.com. Ada serunding ayam, daging, and ikan juga. 1/2kg saya jual RM 35 saje.

Kalau beli sekarang boleh makan dengan lemang nanti masa raya.

Ok selamat berpuasa.

1 BiseekBuzz:

Anonymous said...

Sedapnya serunding. Terbayang dah ni :)

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template