Thursday, July 18, 2013

Orang make-up dia pon nak make-up jugak. Haih gini lah gayanya bila ada anak pompuan.

Wrote By aleen afifi
Malam semalam saya tak ade kat rumah lepas waktu berbuka. Kutex dengan Arissa je la ada kat rumah,layan tv sesaje. Masa saya keluar tu Arissa tengah makan nasi goreng,abah dia sedang mop lantai.
Saya balik lebih kurang pukul 11 malam macam tu la kot. Teros masok bilik and mandi. Arissa memang follow je saya masok bilik. Tapi masok bilik air tak boleh la dia nak follow kan. Lepas mandi saya keluar la kan. Lalu terperanjat lipas bilas saya nampak Arisaa sedang duduk di atas almari solek dengan muka macam patung hidup dalam cerita Chunky tu. Haaaa seram tak.
Tapi Arissa tak jahat macam patung hidup tu ye.
Pastu buat muka tak bersalah. Terkebil kebil kelip mata. Bila saya kata "meh ibu ambil gambar Arissa". Hoiii gedik ok teros pose macam ni.

Haihhhhh lah anak. Naseb baik ibu gan abah ni sabar dengan karenah awak. Buat la ape pon. Explore la ape pon. Ibu abah tak marah, janji awak sihat sentiasa ok. Janji awak bahagia and happy.
Selamat berpuasa ye.

1 BiseekBuzz:

.::WaNiE::. on July 19, 2013 at 9:17 AM said...

ala mana gambarnye

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template