Thursday, June 6, 2013

Selamat Pengantin Baru UmmiNurAin & MdNor

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualaikum...

Sabtu lepas saya dengan kakak saya pergi ke Segamat sempena ex housemate kami kawen ha. Banyak dugaan kot nak pegi majlis dia ni. Mulanya ma dengan pakcik nak ikot sama tapi tetibe tak jadi la.

Anak anak elok je masok kete dua dua mata layu menguap semahu mahunya.

Lalu tertidur la mereka.



arissa dengan untie ain beliau.




Ini jelah gambar yang sempat dirakam. Masa pengantin makan beradab ni kami pon beransur bergerak balik ke Kuantan. Masa tu lebih kurang dekat dekat pukul 4 petang la macam tu.

Sampai Kuantan elok elok kul 6.07 petang. Hujan lebat kot dari Muadzam ke Kuantan maka jalan pon sedikit jem gila la.

Perjalanan balik kakak saya yang drive. Ada satu tempat tu kereta depan brek mengejut maka dia pon brek la sama. Saya tengah tido kat belakang ni boleh terjatuh  tergoleh lalu telah menimbulkan 2  unit bengkak di kaki kanan. Sampai sekarang ada lagi dia punya lebam.

Ahad saya gerak ke Shah Alam untuk kelas saya.

Sekian melaporkan untuk berita blog blogger tidak tersohor.











0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template