Monday, May 13, 2013

Tudung instant.

Wrote By Aleen Afifi
Baru baru ini saya try jahit tudung instant. Saya memang tak tahu jahit tudung ni, tapi saya pernah tengok orang jahit. Pastu saya ada baca blog mereka yang jahit. Tutorial dekat youtube. 

Kutex adalah baik hati, dia dulukan duit untuk saya beli mesin overlock. Kira dia pinjamkan duit dia dulu then nanti saya dah kaya. Saya bayarkan balik duit tu. Tapi nak tunggu saya kaya tuh entahlah tahun bila kan. Ekeeekeekkeke....

Ini lah rupa dua tudung yang saya sempat jahit. Insyallah akan lebih rajinkan diri untuk menyiapkan lebih banyak tudung lepas nih. Ada sesape nak beli ker kalau saya jual? Ekekekekeke 

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template