Thursday, May 9, 2013

I am The unstoppable Explorer.

Wrote By Aleen Afifi
Saya ni kalau orang tak kenal saya bebetul mesti dorang akan kata saya ni lembik. Maksud dia lembik tuh bukan sebab air banyak dalam badan tapi lebih kepada lembik yang mana kononnya saya nih susah nak buat kerja kerja keras atas pon yang berisiko. 

Try me first then you can judge me after that. 

Nih tak pernah try tengok saya ni buat perkara lasak, dah assume yang saya ni lembik. Ni saya nak marah nih. Ecececeeee,....gurau je..

Saya rasa kalau dikira sejak saya berada di bangku sekolah, saya banyak kali kot buat aktiviti lasak yang mana saya kira memang mencabar minda dan fizikal saya la jugak. Sebut je apa (ceeewwwah). Saya pernah mendaki Gunung Stong di Kelantan, Gunung Jerai di Kedah, Bukit Panorama di Sungai Lembing. Perkhemahan persatuan masa saya belajar di Melaka dulu (lupa nama tempat). Perkhemahan Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) di Taman Pertanian Pahang. Masa perkhemahan GPMS tuh adalah paling ngeri. Dia train kami sama macam askar.

Paling terkesan. Tengah syok tido, dia kejutkan kita guna hos bomba semata mata suruh kita buat abseiling. Kejut bebaik tak bole ke abang trainer?? Hehehehehe..

Yang paling terbaru saya dapat masok Skytrex Adventure, ticket all sponsored by Nuffnang. 


Memang syok sangat. Selain dapat merasai pengalaman flying fox yang saya tak pernah try tu, saya dapat kawan kawan baru jugak yang di antara nya of course la dari kalangan blogger jugak. Siapa tak suka kan dapat mencuba benda baru, plak tuh tak payah kuar duit kan. 

Dah tuh kalau selalu kita buat benda benda outdoor nih, kita jarang la dapat tengok tv macam kan kita lepak kat rumah tuh kan. Tak payah susah susah. Saya percaya semua orang sekarang pakai smartphones kan. Dengan Astro On-The-Go korang takkan terlepas lagi rancangan favorites korang. Korang sue boleh catch up balik dengan adanya Astro On-The-Ge nih. Percaya lah...Memang perlu sangat berterima kasih dekat Astro On-The-Go ni. 


Thanks to Astro On-The-Go.






0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template