Monday, December 17, 2012

Tak ada sebab.

Wrote By Aleen Afifi

Assalamua'laikum...

Maaf lama tak update. Malas sangat rasanya nak cerita. Saya tengah banyak masalah sebenarnya. Bukan masalah saya sebetulnya. Tapi ianya melibatkan perhubungan jadi saya turut rasa ianya masalah saya.

Saya nak duduk berbincang dengan Kutex untuk mencapai kata putus yang mana saya macam tak boleh lama bekerja di sini. Bukan saya tak suka kerja dekat sini tapi ianya lebih kepada keberkatan saya menggunakan gaji yang saya dapat. Susah saya untuk bekerja dalam organisasi yang tidak mengamalkan sikap bekerjasama.

Tapi saya susah nak dapat masa yang betul betul sesuai nak bawak Kutex berbincang. Kami jarang berjumpa. Saya takkan minta untuk berhenti kerja sekiranya saya ok and happy dengan kerja saya. Ok malas nak describe lebih lebih. Letih.

Sekarang kalau Kutex tak bagi jugak walaupon saya dah pujuk. Saya nak ikot je apa yang kata hati saya suruh walaupon orang kata 'ikot hati, mati'. Insyallah saya takkan mati lagi kalau Allah tak izinkan.

Ehh balik nih nak marathon cerita Mara Clara sampai abes. Eh tetibe. Ekekekekkeke....

Thank you for reading.

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template