Tuesday, December 4, 2012

Saya tak sihat sangat dah ni.

Wrote By aleen afifi

Dah empat hari dah ni demam. Tapi demam dah ok, kawan baik demam, selsema dengan batuk tu tak baik baik lagi.

Rupanya letih sangat kerja dekat tempat menimba ilmu ni rupanya. Sampai boleh demam demam saya ni ha. Tak larat seluruh tubuh. Sakit urat segala. Faktor usia jugak mungkin. Saya fikir 'lari' dari tempat lama bole membahagiakan saya. Tapi sebaliknya pulak. Adoiii.

Kesal juga tapi saya tahu saya tak mampu nak berpatah balik. Hadap je la kerja sekarang ni. Kalau memang saya tak tahan sangat nanti, saya hantar je resign letter. Bukan lah nak kata saya ni manja, tapi saya belom pernah kerja di tempat yang mana mengamalkan sistem kerahan tanpa belas.

Tapi tak apa lah. Saya yang pilih untuk kerja di sini. Makanya saya kena lah menghadapinya. Ya Allah permudahkanlah perjalanan ku di sini.

Sampai jumpa lagi. Salammmmm....

2 BiseekBuzz:

Rara Nasiha on December 4, 2012 at 9:48 PM said...

be strong dear. kalau tak tahan sangat, cari je kerja lain. yang lebih berperikemanusiaan.

.::WaNiE::. on December 5, 2012 at 2:37 PM said...

sbb tulah, kalau rasa susah sikit, nak tukar keje belum la tentu nasib tu baik.


harap ko bertabahlah ye

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template