Monday, December 3, 2012

Nabila Medan's Giveaway, jom join secara berjemaah.

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualai'kum...

Haihhhh demam demam nih tak larat sangat saya nak update blog. Dasar pemalas sebenarnya. Kali ini nak join Giveaway NabilaMedan nih. Tak tahu sama ada dia tinggal di Medan, Indonesia ke, lahir di Medan ke, atau dia nama ayah dia. Tak tahu lah pulak. Sebab tak mengenali rapat adik Nabila nih. Kakak ke saya nih?? Adoii..

Saya terterjah blog dia masa saya cari dekat google siapa yang ambil tempahan edit blogskin. Tapi dia tutup tempahan pulak buat masa ni. Sedihnya. Tak pe, kita gembirakan hati, kita join giveaway dia.
Antara syarat untuk giveaway nih adalah:

  • Follow blog NabilaMedan
  • create satu entri tentang giveaway nih berserta banner giveaway and tag dua orang kawan blogger ok.
  • follow and like semua sponsors untuk giveaway ini
  • tinggalkan link entri dekat ruang komen link entri giveaway NabilaMedan nih. 
Ok sekarang saya nak tag kakak saya dan jugak ex housemate saya si Ain Abduk Razak adik suami saya [tipu] 


ok itu saje... Kalau rajin jom le join. Good Luck semua.

1 BiseekBuzz:

Sya. on December 26, 2012 at 11:54 PM said...

TAG!
http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template