Tuesday, November 27, 2012

Percubaan membuat kek. Resipi dari blog Home Sweet Home.

Wrote By aleen afifi
Sabtu lepas saja gatal perut mencuba buat Kek kukus Coklat moist. Tetibe menjadik pulak. Apa lagi melompat lompat lah suka tak terperi. Ekekkeke.

Tapi bila dah siap lupa nak ambil gambar. Makan je tahu kan.. Nih bawah nih gambar sebelom kukus. Dengan sekali dia punya cecair coklat tuh. Entah lah panggil nama apa. Ekekekeke.
Cecair atas kek.
 
kek sebelom di kukus

Lepas tuh simpan dalam peti. Makan time sejuk memang heaven gile. Ahad tuh ada mak sedara yang jaga Arissa tuh datang rumah, hidangkan kek nih je la. Tapi kesian sangat dia tak puji pon haaaa.Ekekekkee

3 BiseekBuzz:

uMmI NuR aIn on November 27, 2012 at 1:41 PM said...

wah....ade improvement ni.....
bagus2....silew buat selalu yek...
pakai microwave pun senang wat kek ni...

aleen avril on November 27, 2012 at 1:43 PM said...

yeke...microvawe pon xdak...ape cerita...ekekekke

.::WaNiE::. on November 27, 2012 at 4:27 PM said...

sengal kann takde gambar kek nye nyampah tau hahahaha

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template