Friday, November 30, 2012

Orang bawahan sibuk sangat, orang atasan membebel je tahu. Haihhhhh. Meh turun bawah buat sama sama, tengok pening ke tak. Adoiii..

Wrote By aleen afifi
I through a hectic life this week...sangat sangat penat. Rasanya memang saya sangat memerlukan waktu rehat yang santai buat masa ni.

Tapi saya tahu saya tak mampu. Nak minta kutex bawakan pon saya dah tahu apa jawapan dia. Dia memang tak suka bersantai bersama saya. Atau dia dah tak suka saya ke itu saya tak tahu lah kan.. Amboii bikin spekulasi je kan ayat tu...

Saya memang harap sangat nak dengar dari mulut dia nak ajak saya p holiday ke kan. Takkan sepanjang tahun nak bekerja. Kalah bangla. Dorang pon ade cuti jugak kekadang ari ahad kan..

Kutex kalau awak baca ni jom la bawaksaya dengan arissa p jenjalan.... Jangan lah kedekut sangat... Duit tu semua bukan bole bawak masok kubur atau buat beli tiket enterance ke syurga.... Tak rugi pon gembirakan hati kami ha.

Dua hari kerja balik lewat malam. Tak siap siap jugak benda nih... Hadoiii.. Dah tahu nak audit tapi bagitahu last minute. Yang sengsara nye, orang bawahan macam kitaorang nih. Adoiii. Ade jugak saya benti kerja mengejut ni kang... Lepak kat umah je jaga anak...

Adoiii.. Ya Allah Kau permudahkan lah urusan ku di sini..  

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template