Tuesday, October 30, 2012

Patah kaki sekarang ni. Bosan gila kot.

Wrote By Aleen Afifi

Rupanya dekat area rumah baru mak saya ni coverage P1 langsung tak ade. Makanya saya sangatlah stress sebab asyik nak kena dengar Arissa merengek saje. Tak boleh buat apa apa selain jadi pendengar setia rengekan dia. Dengan semua orang pon dia takot.

Tapi sekarang dia sudah mulai kenal orang and ok dah la sikit.

Selama balik sini. Tak boleh nak online sebab P1 service tak ade kat sini. Padahal area rumah ni bukan lah kampung sangat. Apetah lagi hulu kan. Ekekkekek.

Kalau nanti dah pindah area dekat dengan tempat kerja baru. Kalau still tak ade caverage. Terpaksa la saya mintak kakak saya terminate benda tu. Sebab benda tu guna nama dia. Nanti saya apply pakai Unifi pulak... Hamboii nak yang hebat aje.. Ekekekke..

Ok lah, anak dah lapar, kena sediakan makan dia pulak haaa.

Jumpa lagi nanti nanti.

Aci tak saya nak buat contest nanti sebab saya ada menang hadiah Nuffnang. Tapi macam tak habis kalu saya nak pakai semua sebab semua barang tu adalah barang yang sama..

Sapa setuju bole tgl komen ok. Kalau tak ade sape yang setuju maka saya takkan buat la contest tuh. Huhuhuhu sobssss.

Ok babaiii.

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template