Sunday, September 23, 2012

By SerinditPhoto

Wrote By Aleen Afifi
Assalamua'laikum...

Ehhh kenapa belom tido lagi??

Saja nak gebang nih. Tengok tak header tak seberapa saya tuh. Boleh lah nak kata tak seberapa sebab blog saya pon blog tak seberapa jugak. Hihihi.

Hari nih saya pegi photoshoot. Studio photoshoot dekat Setapak/Wangsa Maju sana. Saya ingat susah nau nak cari tempat nih. Sekali pergi pagi tadi, sonang yooooo nak carik. Syabas meri betti, mera zindagi kuh nehi heh. Ok tak, dah jadik sedikit mereng. Al maklum lah, tengok lah dah pukul berapa tuh kan.

Keluar rumah kemain lagi pukul sembilan pagi uooolllsss. Saya punya session pukul sebelas. Sebab saya ingat saya mungkin sesat. Lagi pulak saya ni memang manjang sesat timur laut sikit. Tapi kali nih saya drive drive tetibe dah sampai depan studio.

Memang saya rasa ia adalah satu pencapaian paling terbaik la setakat ini. Pengetua Sekolah Menengah Jinikat Al-Hukmiah dekat Sabah sana pon macam terkedu bila mengetahui kehebatan saya memandu tanpa sesat hari nih menuju Setapak/Wangsa Maju. Heh.. -kalau sapa percaya pasal nama sekolah dan juga pengetua sekolah tuh memang nak kena kebumi hidup hidup (seram tak?) Hik hikhik.


Sepatutnya Kutex pon join photoshoot nih tapi dia terpaksa balik semula hari ini sebab kena masok kerja. Sebab sekarang dia kena jaga sempadan Thailand sana. Kat Narathiwat ada pergolakan apa entah. Sebab dia dah bertukar profession sekarang. Dia sekarang adalah askar wataniah berpangkat prebet sapu je. Hahhahaha Tak adalah. Dia kena masok kerja sebab plant tempat dia kerja tuh ada masalah apa entah. Malas saya nak ambil tahu sebab ianya boleh mendatangkan marah. Yelah saya dah elok elok schedule benda nih tetibe ofis dia ganggu pulak. Dah la saya dengan dia jarang jarang boleh jumpa. Mengada pulak p panggil dia suruh kerja. Orang lain tak boleh buat ke. Pelik lah saya. Dah lah malas pikir.

Saya ada share gambar yang diambil tuh dekat facebook. Tapi tak adalah semua.. Sekeping dua je saya lempar sana. Yang lain kita tunggu gambar dari SerinditPhoto la bila dah siap diedit. Dia punya price jugak agak ok lah kalau nak banding dengan studio lain. Pulak tuh, photographer and co-photographer tuh sangatlah ramah and helpful sangat.

Arissa sepanjang sesi tuh sikit pon dia tak nak senyum. Bad mood sangat dia tadi. Mengada juga mungkin. Tapi alhamdulillah selesai dengan jayanya.

So korang kalau nak mengada depan camera and dalam studio boleh la try tengok pakej SerinditPhoto nih. Bagi saya price dia masih lagi di bawah kemampuan saya la. Tidaklah terlalu mahal sangat.Atau boleh tengok facebook dia kat sini---> Facebook SerinditPhoto

Nah tengok lah satu lagi gambar hasil shoot pagi tadi. Memang tak cantik tapi saya berpuas hati.

Oklah selamat malam... Sebelom tidur jangan lupa ambil air sembahyang dulu ok.

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template