Wednesday, March 18, 2015

Seminggu berbraces

Wrote By aleen afifi
Assalamualaikum....

Sehat ke semua.? Sedar tak sedar dah seminggu dah braces ni menekap kat gigi jarang saya dan saya semakin biasa dan selesa dengannya.

Yang buat saya tak selesa adalah waktu nak mengunyah woiii bapok lah tak selesa nya. Bahagian belakang sekali tu bahagian rahang paling sakit lah sebab kan kita kunyah kan nak bagi hancur kena guna gigi rahang. Tapi Insyallah I will get used on it.  Hopefully lah.

 Gambar terbaru hari ini. Ekekekekekek..

Ok lah nak tido jap..nak mimpi g Korea jap ni.Selamat bekerja semua.






0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template