Tuesday, December 17, 2013

MUST HAVE:Tilam Bio Velocity

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualaikum..

Sehat ke semua? Pagi ni saya nak cerita pasal tilam kuat ataupun tilam Bio Velocity ni. Saya dah baca banyak testimoni bahkan baru baru ni saya berpeluang melihat dan merasai aura hebat dari tilam ni.



Gambar yang saya share ni adalah antara testimoni yang hebat yang berjaya menangani panyakit mereka dengan menggunakan tilam ni.

 Saya explain la sikit antara penyakit penyakit yang mampu dirawat dengan penggunaan tilam Bio Velocity ni. Antara penyakitnya adalah:-

1. segugut teruk
2. sakit belakang
3. migrain
4.sukar tidur
5.darah tinggi
6.kencing manis
7.dengkuran tidur yang kuat
8.gout
9.aturan haid yang tidak teratur
10.serta penyakit penyakit misteri seperti terkena sampuk,sihir dan sebagainya dengan izin Allah SWT.

Tilam Bio Velocity ni adalah diperbuat dari kain kapas dan dijemur di bawah cahaya Dhuha yang mana kita sebagai umat Islam tahu keistimewaan dan kebaikan cahaya Dhuha ni dan garam buluh disuntik di dalam tilam Bio Velocity ni.

Yang paling best nya,memang tilam ni the best among the best tau.

Berminat nak dapatkannya boleh email saya alin.afifi@gmail.com or sms/wasep 03 2712842.

Mari kita sihat bersama sama. Kesihatan adalah kemewahan yang tak dapat dibeli di mana mana. Ingat tu.











0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template