Friday, February 15, 2013

SHAWL HALF MOON by Fifie Mutiara.

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualaikum...

Saya dengan kakak saya sedang mencuba untuk start berbisnes kecil kecilan. Eccceeeewahh...sekarang kakak saya sudah menyiapkan beberapa tudung shawl half moon unuk dijual. Semua color ada setakat nih. Kalau yang first batch nih jualannya memberangsangkan, kami akan cuba jahit yang dwi tone plak kalau ada permintaan.


maafkan saya, muka model memang jalanan sikit sebab dia memang tak pernah diterima di mana mana agensi permodelan terkemuka, apatah lagi agensi picisan. Eekekekeke.. jimat belanja pakai model tak berbayar.#ada aku khesah!!!

Untuk keluaran pertama nih, details adalah seperti di bawah  nih:

SHAWL HALF MOON
Measurement : 146cm / 57"
Price: RM30 (free postage) *FIRST BATCH sahaja.

so sesiapa yang berminat boleh terus emailkan ke alin.afifi@gmail.com

Nanti saya akan layan email korang..Ekekeke. Kalau ade sesiapa nak beli Teenea VCOA jugak boleh diemailkan pada alamat email yang sama.

Ok sekian. Terima kasih kerna sudi membaca.


0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template