Tuesday, January 8, 2013

Testimoni sendiri. Ahhh gedik.

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualaikum..


Hari nih saya nak share and nak kasi korang tengok rupa saya selepas beberapa hari memakan VCOA Treenea. Masuk hari nih sudah 4 hari memakan nya tanpa skip.
 
Sebelum memakan nya saya ada jerawat pasir di dahi. Tapi masih boleh diselindung kalau saya memakai cream siang dan bedak. Tapi hari nih saya lihat jerawat pasir tuh semakin hilang. Bukan hilang terus tapi makin berkurang.
 
Oklah saya listkan lah apa perubahan yang saya rasa selepas 4 hari memakan VCOA Treenea nih.

muka saya tanpa makeup dan editing, tp edit collage je.
  • badan lebih bertenaga
  • kurang mengantuk selepas waktu lunch
  • kulit muka rasa licin
  • kulit betis saya selalu kering, kini berkurangan
  • bahagian jerawat yang baru nak tumbuh yang selalunya akan gatal, tak gatal lagi da
  • yang paling penting, kulit saya nampak mulus.. auuwww perasan..kahkahkah.
 
 
Bagi sesiapa nak try produk nih. Boleh lah contact saya melalui email saya alin.afifi@gmail.com . Bagi sesiapa dari Kuantan dan ingin mencuba produk nih, juga boleh email dan order dengan saya, saya boleh COD untuk sekitar Kuantan.
 
Ingat "Kelihatan Cantik adalah Kunci Keyakinan"..
 
Selamat mencuba.
     

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template