Tuesday, January 22, 2013

Garangnya muka. Lempang kang.

Wrote By Aleen Afifi
Assalamualaikum...

Ada sehat ka ini hari? Saya baik baik saja cuma saya tak happy dengan kehidupan bekerja saya. Huhuhuu. Tapi saya tabahkan hati melalui segala ni. Ececcecec

Sebenarnya nak cerita pasal event Nuffnang yang saya pegi Sabtu lepas tu tapi gambar saya belom edit and letak watermark *ehh macam la dari camera saya nk watermark bagai. Tunggu nak download dari blogger lain yang join. Saya tak bawak camera that time. Handphone pon running out of battery. Huhuhuu.

Nak tayang muka Arissa yang super garang masa abah dia hantar saya dekat tempat kejadian tu. Tak ade mood barangkali.

Macam tak clear kan gambar, tak pe lah janji ada gambar. I kan model jalanan. Eh?

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template