Tuesday, January 28, 2014

Limited Internet Access

Wrote By Aleen Afifi

Ya allah lamanya acik tak update blog. Tapi bisnes jualan acik berjalan dekat facebook macam biasa. Laku tak laku belakang cerita janji kedai bukak kan.

Lately ni saya memang tido awal. Bulan bulan sebelom ni tak tido awal sebabnya dalam semester lagi plus nak exam lagi kan. Eleh padahal tido awal la jugak tapi bangun balik la nak study kununnya. Tapi tido jugak depan laptop sana. Haih..

Sekarang ni la. Dua tiga minggu kebelakangan ni saya tak cukup tido sangat. Entah la sebab apa penat sangat. Saya memang tak keluar lunch da sekarang sebab kereta Kutex yang pegang. Tak ade kenderaan la nak keluar. So time lunch saya tido di surau. Rasa macam tak cukup tido sejam. Hahahha

Lepas tu kerja berlambak lambak. Tak cukup tangan nak buat. Tapi slow slow saya cuba siapkan.

Bilalah Kutex nak bawak p holiday. Asik kerja je penat dah badan and otak ni. Gaji besar saje jela kalau dengan anak isteri nak bawak berjalan pon berkira. Haihhh..

Saya sekarang macam ada gastrik je. Sebab kalau makan lambat, perut sakit terus ada angin and angin naik ke kepala. Bila jadi macam tu mula la nak jadi 'singa'.

Memalam sekarang tak masak sangat dah. Beli je. Tak larat wei nak masak. Nak online pon tak larat. Online kebenda. Line payah bebeno kat area rumah aku tu. Haihhh...

Malas dah la nak ngomel. Letih da taip. Guna phone je kan. Kecik.

Pada kawan kawan cina saya. Happy Chinese New Year okkkkkiiiieeess...

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template