Thursday, December 26, 2013

Nak sihat dan cantik kenalah berkorban sikit.

Wrote By Aleen Afifi

Start awal bulan hari tu saya dah start ambil supplement Shaklee sebab saya ni pon sama je macam orang lain. Mudah terpengaruh kata orang Ulu Tembeling. Hihihiii.

Saya ni kerap sakit sakit badan walaupon saya bekerja tak ade la sama macam pekerja angkat balak kan. Tapi belakang bahu saya memang ada biji angin yang besar. Memang kena selalu urut. Mak saya la jadi 'tukang urut terjun'. Kalau bidan terjun tu lain plak kan.

Sejak minum supplement ESP dari Shaklee ni memang nampak sangat perbezaan nya. Saya lebih bertenaga sekarang. Tido lewat pon besoknya saya tak ade rasa mengantok sangat pon. Seriously saya suka la dengan perubahan macam ni.

Antara sebabnya. Sebabnya saya adalah ibu yang bekerja, student juga, jadi nya masa saya tuk buka buku untuk study sangat terhad. Sebenarnya lebih kepada malas.

Hihihiiii

Sejak amalkan ESP ni, memang boleh tido lewat. Tak ada masalah. Tak ada lagi rasa mengantok awal macam pukul 9 dah ajak anak landing. Memang jarang berlaku dah.

Lagi satu yang saya dapat lihat. Kuku jari saya macam shining. Macam berkilat kilat gitu. Memang saya ada diberitahu minum ESP tu bagus untuj kulit, kuku, dan juga rambut. So memang terbukti la tu fungsinya tu.

Malas la nak elaborate pepanjang.

Pendek kata produk Shaklee ni memang boleh dipercayai la. Memabg tak tipu.

Sesape rasa nak order boleh call/sms/wasep kakak saya Fifie 019 9779951.

Dia bole consult korang supplement mana yang bersesuaian dengan korang. Jangan risau, dia boleh bagi best price sampai korang mampu memiliki supplement ni.

Tapi harus di ingat. Supplement ni bukan ubat tau. Ianya adalah mineral atau vitamin tambahan untuk tubuh badan. Kalau ubat tu untuk melawan penyakit. Ubat dengan supplement adalah tidak sama, sama sekali ok.

Ok. Selamat mencuba.

0 BiseekBuzz:

Post a Comment

kalau tinggalkan jejak anda adalah hensem. kalau tinggalkan komen anda adalah cantik...

anda yang membuat pilihan...

senyum sikit...

 

Like Seriously?? Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template